Aktualne oferty pracy


Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Legnica

Zakres czynności:

  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)
  • naliczanie świadczeń z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego
  • rozliczanie czasu pracy
  • obsługa kadrowa pracowników ( rekrutacja, prowadzenie akt pracowniczych, itp.)
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników
  • sporządzanie sprawozdań i deklaracji PIT, ZUS, GUS, PPK,
  • realizacja potrąceń m.in. zajęć komorniczych i administracyjnych
  • sporządzanie zaświadczeń w tym Z-3, RP-7
  • sporządzanie zestawień i raportów z zakresu administracji płacowej
  • bieżąca współpraca z f. socjalnym w kwestiach związanych z rozliczeniami ZFŚS, benefitów i wynagrodzeń

Wymagania:

  •  doświadczenie w dz. kadr i płac min. 3 lata
  • doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń w organizacji zatrudniającej powyżej 200 osób
  • praktycznej znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
  • praktycznej znajomości obsługi programu Płatnik – deklaracje rozliczeniowe, zgłoszenia i wyrejestrowania pracowników
  • obsługa platformy PUE.ZUS
  • znajomość przepisów o PPK
  • rzetelności i zaangażowania w wykonywane zadania oraz umiejętności organizacji pracy własnej
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, bdb relacje interpersonalne

Jeśli macie kogoś godnego polecenia, proszę o CV na adres: kadry@osadkowski-cebulski.pl
Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.

Specjalista ds. Ubezpieczeń

Miejsce pracy: Legnica

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta sprzedażowa oraz posprzedażowa według standardów firmy
  • Profesjonalne doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawarciem i obsługą ubezpieczeń
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Bieżąca współpraca i negocjowanie warunków z towarzystwami ubezpieczeniowymi

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
  • Znajomość rynku ubezpieczeń i towarzystw ubezpieczeniowych
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • Dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność i zaangażowanie,
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Znajomość branży rolniczej w zakresie potrzeb ubezpieczeniowych (budynki rolnicze OC rolnika, uprawy, maszyny rolnicze)
  • Znajomość obsługi szkód komunikacyjnych, majątkowych, życiowych
  • Posiadanie uprawnień agencyjnych (OWCA), certyfikaty

Jeśli macie kogoś godnego polecenia, proszę o CV na adres: kadry@osadkowski-cebulski.pl
Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.

W najbliższym czasie na portalu pracuj.pl będzie wystawione ogłoszenie rekrutacyjne, na okres 30 dni.

Specjalista ds. Controllingu

Miejsce pracy: Legnica

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad istniejącymi oraz budowanie nowych rozwiązań w zakresie narzędzi controllingowych
  • Zarządzanie realizacją kluczowych wskaźników efektywności KPI
  • Terminowe przygotowywanie raportów zarządczych
  • Wdrażanie optymalnych rozwiązań w systemie raportowania firmy
  • Przygotowywanie prognoz rentowności firmy
  • Monitorowanie budżetów, analiza odchyleń i sugerowanie działań korygujących
  • Wsparcie w podejmowaniu decyzji oraz doradztwo biznesowe dla Zarządu,
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie poprawy efektywności kosztowej i przychodowej
  • Zarządzanie systemem naliczania premii dla pracowników na podstawie przyjętych arkuszy celów

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • Doświadczenie w obszarze controllingu finansowego,
  • Biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel, poziom zaawansowany),
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
  • Dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność i zaangażowanie,

Jeśli macie kogoś godnego polecenia, proszę o CV na adres: kadry@osadkowski-cebulski.pl
Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.

W najbliższym czasie na portalu pracuj.pl będzie wystawione ogłoszenie rekrutacyjne, na okres 30 dni.

Dyrektor ds. Finansowych

Miejsce pracy: Legnica, pion Finansowy

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie całością zagadnień finansowo-księgowych oraz kontrolingowych.
  • Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych.
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych.
  • Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji.
  • Odpowiedzialność za płynność finansową, określenie ryzyk finansowych i handlowych oraz przygotowywanie rekomendacji dla Zarządu.
  • Budowa, rozwój i odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej (compliance).
  • Identyfikowanie możliwości finansowania rozwoju przedsiębiorstwa w kraju i za granicą, w tym opracowywanie struktury finansowania inwestycji.
  • Odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację.
  • Kreowanie i wdrażanie pomysłów poprawiających wyniki finansowe przedsiębiorstwa.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie w zarządzaniu finansami.
  • Posiadanie szerokiej wiedzy biznesowej, otwartość na codzienna angażowanie się w różne aspekty operacyjne.
  • Podejście biznesowe oraz chęć sprostania nowym wyzwaniom.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

Manager ds. sprzedaży maszyn używanych

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz

Opis obowiązków:

  • realizowanie planów w zakresie sprzedaży używanych maszyn i urządzeń
  • aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów
  • zarządzanie aukcjami na portalu aukcyjnym oraz ogłoszeniami na zewnętrznych portalach ogłoszeniowych
  • doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych maszyn i urządzeń
  • kształtowanie i rozbudowa bazy klientów, zgodnie ze strategią rozwojową firmy
  • przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • profesjonalne prezentowanie produktów i usług,
  • przygotowywanie ofert sprzedażowych,
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami,
  • uczestnictwo w targach i wystawach branżowych,
  • raportowanie wyników pracy,
  • realizację planów sprzedaży.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane Uniwersytet Przyrodniczy
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • wysokie umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta
  • znajomość rynku maszyn rolniczych będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
  • niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • karty okolicznościowe i jubileuszowe

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Manager handlowy – agrotechniczny – REGION ŚWIEBODZIN

Miejsce pracy: Świebodzin

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa klientów w terenie
  • Kontakt z rolnikami wizyty w gospodarstwach rolnych, fachowe doradztwo w zakresie uprawy, nawożenia, ochrony roślin

Nasze wymagania

  • Wykształcenie o profilu rolniczym
  • Wiedza z zakresu rolnictwa, środków ochrony roślin, nawozów, nasion
  • Samodzielność w organizacji pracy
  • Zaangażowanie w pracy oraz kreatywność
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Umowa o pracę w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Profesjonalne szkolenia produktowe oraz dostęp do nowoczesnej techniki i wiedzy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, smartfon)
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Regularne spotkania na firmowych eventach
  • Szeroki pakiet socjalny, sportowy, rekreacyjny i finansowanie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie i inne

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Facebook