Aktualne oferty pracy
Miejsce pracy: Legnica
Zakres czynności:
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)
- naliczanie świadczeń z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego
- rozliczanie czasu pracy
- obsługa kadrowa pracowników ( rekrutacja, prowadzenie akt pracowniczych, itp.)
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników
- sporządzanie sprawozdań i deklaracji PIT, ZUS, GUS, PPK,
- realizacja potrąceń m.in. zajęć komorniczych i administracyjnych
- sporządzanie zaświadczeń w tym Z-3, RP-7
- sporządzanie zestawień i raportów z zakresu administracji płacowej
- bieżąca współpraca z f. socjalnym w kwestiach związanych z rozliczeniami ZFŚS, benefitów i wynagrodzeń
Wymagania:
- doświadczenie w dz. kadr i płac min. 3 lata
- doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń w organizacji zatrudniającej powyżej 200 osób
- praktycznej znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
- praktycznej znajomości obsługi programu Płatnik – deklaracje rozliczeniowe, zgłoszenia i wyrejestrowania pracowników
- obsługa platformy PUE.ZUS
- znajomość przepisów o PPK
- rzetelności i zaangażowania w wykonywane zadania oraz umiejętności organizacji pracy własnej
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, bdb relacje interpersonalne
Jeśli macie kogoś godnego polecenia, proszę o CV na adres: kadry@osadkowski-cebulski.pl
Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.
Miejsce pracy: Legnica
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta sprzedażowa oraz posprzedażowa według standardów firmy
- Profesjonalne doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawarciem i obsługą ubezpieczeń
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja celów sprzedażowych
- Bieżąca współpraca i negocjowanie warunków z towarzystwami ubezpieczeniowymi
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
- Znajomość rynku ubezpieczeń i towarzystw ubezpieczeniowych
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych
- Dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność i zaangażowanie,
- Czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Znajomość branży rolniczej w zakresie potrzeb ubezpieczeniowych (budynki rolnicze OC rolnika, uprawy, maszyny rolnicze)
- Znajomość obsługi szkód komunikacyjnych, majątkowych, życiowych
- Posiadanie uprawnień agencyjnych (OWCA), certyfikaty
Jeśli macie kogoś godnego polecenia, proszę o CV na adres: kadry@osadkowski-cebulski.pl
Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.
W najbliższym czasie na portalu pracuj.pl będzie wystawione ogłoszenie rekrutacyjne, na okres 30 dni.
Miejsce pracy: Legnica
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad istniejącymi oraz budowanie nowych rozwiązań w zakresie narzędzi controllingowych
- Zarządzanie realizacją kluczowych wskaźników efektywności KPI
- Terminowe przygotowywanie raportów zarządczych
- Wdrażanie optymalnych rozwiązań w systemie raportowania firmy
- Przygotowywanie prognoz rentowności firmy
- Monitorowanie budżetów, analiza odchyleń i sugerowanie działań korygujących
- Wsparcie w podejmowaniu decyzji oraz doradztwo biznesowe dla Zarządu,
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie poprawy efektywności kosztowej i przychodowej
- Zarządzanie systemem naliczania premii dla pracowników na podstawie przyjętych arkuszy celów
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Doświadczenie w obszarze controllingu finansowego,
- Biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel, poziom zaawansowany),
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- Dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność i zaangażowanie,
Jeśli macie kogoś godnego polecenia, proszę o CV na adres: kadry@osadkowski-cebulski.pl
Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.
W najbliższym czasie na portalu pracuj.pl będzie wystawione ogłoszenie rekrutacyjne, na okres 30 dni.
Miejsce pracy: Legnica, pion Finansowy
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie całością zagadnień finansowo-księgowych oraz kontrolingowych.
- Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych.
- Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych.
- Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji.
- Odpowiedzialność za płynność finansową, określenie ryzyk finansowych i handlowych oraz przygotowywanie rekomendacji dla Zarządu.
- Budowa, rozwój i odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej (compliance).
- Identyfikowanie możliwości finansowania rozwoju przedsiębiorstwa w kraju i za granicą, w tym opracowywanie struktury finansowania inwestycji.
- Odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację.
- Kreowanie i wdrażanie pomysłów poprawiających wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Doświadczenie w zarządzaniu finansami.
- Posiadanie szerokiej wiedzy biznesowej, otwartość na codzienna angażowanie się w różne aspekty operacyjne.
- Podejście biznesowe oraz chęć sprostania nowym wyzwaniom.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz
Opis obowiązków:
- realizowanie planów w zakresie sprzedaży używanych maszyn i urządzeń
- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów
- zarządzanie aukcjami na portalu aukcyjnym oraz ogłoszeniami na zewnętrznych portalach ogłoszeniowych
- doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych maszyn i urządzeń
- kształtowanie i rozbudowa bazy klientów, zgodnie ze strategią rozwojową firmy
- przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe
- pozyskiwanie nowych klientów,
- profesjonalne prezentowanie produktów i usług,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- uczestnictwo w targach i wystawach branżowych,
- raportowanie wyników pracy,
- realizację planów sprzedaży.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane Uniwersytet Przyrodniczy
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- wysokie umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta
- znajomość rynku maszyn rolniczych będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
- niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
- prywatną opiekę medyczną Luxmed
- dofinansowanie do karty Multisport
- świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- karty okolicznościowe i jubileuszowe
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.
Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:
Miejsce pracy: Świebodzin
Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz
Twój zakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa klientów w terenie
- Kontakt z rolnikami wizyty w gospodarstwach rolnych, fachowe doradztwo w zakresie uprawy, nawożenia, ochrony roślin
Nasze wymagania
- Wykształcenie o profilu rolniczym
- Wiedza z zakresu rolnictwa, środków ochrony roślin, nawozów, nasion
- Samodzielność w organizacji pracy
- Zaangażowanie w pracy oraz kreatywność
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
- Umowa o pracę w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
- Profesjonalne szkolenia produktowe oraz dostęp do nowoczesnej techniki i wiedzy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, smartfon)
- Przyjazne środowisko pracy
- Regularne spotkania na firmowych eventach
- Szeroki pakiet socjalny, sportowy, rekreacyjny i finansowanie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie i inne
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.
Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy: