Aktualne oferty pracy


Administrator Sieci IT

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca stacjonarna

Miejsce: Legnica

Wymagane

  • Active Directory

Twój zakres obowiązków

  • Administrowanie serwerami fizycznymi oraz macierzami dyskowymi
  • Zarządzanie serwerami wirtualnymi, tworzenie, konfiguracja
  • Zarządzanie programem do wykonywania i odzyskiwania kopii bezpieczeństwa VEEAM
  • Zarządzanie infrastrukturą sieciową
  • Administrowanie urządzeniami firewall do zabezpieczenia firmowej sieci
  • Wsparcie informatyczne pracowników wewnętrznych w Centrali oraz w Oddziałach,
  • Przygotowywanie sprzętu dla użytkowników, w tym instalacja i konfiguracja oprogramowania (PC, notebooki, tablety, smartfony, drukarki)
  • Współpraca z dostawcami sprzętu, oprogramowania i usług IT
  • Parametryzacja i konfiguracja systemów biznesowych na podstawie wymagań użytkowników
  • Inicjowanie i udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych Spółki,
  • Opracowywanie dokumentacji procesowych oraz procedur IT

Nasze wymagania

  • praktyczna umiejętność rozwiązywania problemów serwerowych, sprzętowych i programowych,
  • znajomość serwerowych systemów operacyjnych Windows 2012/2019
  • umiejętność projektowania i tworzenia rozwiązań sieciowych LAN / WAN / WLAN VPN
  • praktyczna umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych, tj. routery, switche, access pointy.
  • znajomość zagadnień z administracji usługą Active Directory
  • umiejętność analizy technicznej polegającej na inwentaryzacji i weryfikacji istniejących rozwiązań sieciowych pod względem ich efektywności i bezpieczeństwa
  • samodzielność i odpowiedzialność w rozwiazywaniu zadań.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z programem Veeam
  • doświadczenie w pracy z urządzeniami sieciowymi CISCO
  • doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP (MS Dynamics AX)
  • programowanie aplikacji biznesowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
  • niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • napoje
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Manager ds. sprzedaży maszyn używanych

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz

Opis obowiązków:

  • realizowanie planów w zakresie sprzedaży używanych maszyn i urządzeń
  • aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów
  • zarządzanie aukcjami na portalu aukcyjnym oraz ogłoszeniami na zewnętrznych portalach ogłoszeniowych
  • doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych maszyn i urządzeń
  • kształtowanie i rozbudowa bazy klientów, zgodnie ze strategią rozwojową firmy
  • przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • profesjonalne prezentowanie produktów i usług,
  • przygotowywanie ofert sprzedażowych,
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami,
  • uczestnictwo w targach i wystawach branżowych,
  • raportowanie wyników pracy,
  • realizację planów sprzedaży.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane Uniwersytet Przyrodniczy
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • wysokie umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta
  • znajomość rynku maszyn rolniczych będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
  • niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • karty okolicznościowe i jubileuszowe

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Manager handlowy – agrotechniczny – REGION BOLESŁAWIEC

Miejsce pracy: Lwówek Śląski , Bolesławiec

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa klientów w terenie
  • Kontakt z rolnikami wizyty w gospodarstwach rolnych, fachowe doradztwo w zakresie uprawy, nawożenia, ochrony roślin

Nasze wymagania

  • Wykształcenie o profilu rolniczym
  • Wiedza z zakresu rolnictwa, środków ochrony roślin, nawozów, nasion
  • Samodzielność w organizacji pracy
  • Zaangażowanie w pracy oraz kreatywność
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Umowa o pracę w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Profesjonalne szkolenia produktowe oraz dostęp do nowoczesnej techniki i wiedzy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, smartfon)
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Regularne spotkania na firmowych eventach
  • Szeroki pakiet socjalny, sportowy, rekreacyjny i finansowanie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie i inne

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Manager handlowy – agrotechniczny – REGION ŚWIEBODZIN

Miejsce pracy: Świebodzin

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat, praca mobilna, praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa klientów w terenie
  • Kontakt z rolnikami wizyty w gospodarstwach rolnych, fachowe doradztwo w zakresie uprawy, nawożenia, ochrony roślin

Nasze wymagania

  • Wykształcenie o profilu rolniczym
  • Wiedza z zakresu rolnictwa, środków ochrony roślin, nawozów, nasion
  • Samodzielność w organizacji pracy
  • Zaangażowanie w pracy oraz kreatywność
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Umowa o pracę w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Profesjonalne szkolenia produktowe oraz dostęp do nowoczesnej techniki i wiedzy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, smartfon)
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Regularne spotkania na firmowych eventach
  • Szeroki pakiet socjalny, sportowy, rekreacyjny i finansowanie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie i inne

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Sprzedawca - REJON BOLESŁAWIEC

Miejsce pracy: Lwówek Śląski , Bolesławiec

Rodzaj pracy: umowa o pracę, pełny etat

 

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • bezpośredni kontakt z klientem stacjonarnie w punkcie sprzedaż
  • prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania środków ochrony roślin i nawożenia
  • prezentowanie zakresu oferty handlowej sklepu
  • informowanie klientów o aktualnie prowadzonych działaniach promocyjnych, warunkach dostaw i ich cen
  • współtworzenie wizerunku firmy o wysokiej jakości świadczonych usług

 

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane rolnicze)
  • Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu produkcji rolnej – praca/doświadczenie w gospodarstwie rolnym lub w firmie w branży rolnej
  • Systematyczność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i relacji z klientami
  • Wysoka kultura osobista

 

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Wspieramy zdrowy tryb życia i oferujmy szeroki pakiet socjalny, sportowy i finansowanie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie i inne
  • Dofinansowanie do studiów, kursów językowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Szkolenia specjalistyczne oraz dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

    Prosimy o przesyłanie swoich CV na adres mailowy:

    kadry@osadkowski-cebulski.pl

Facebook